sing a s0ng

                                     


Dulu

ku pandang diriku
kekasih yang setia
tak pernah berdusta
ooo

kini

aku mulai merasa
sedap hati mendua
perlahanku tinggalkan kamu

tapi

semakin jauh
aku
semakin aku rindu
rindukan kamu
hooo

menyesal aku putuskan kamu

kerna ternyata aku tak mampu
menahan sisa azab cintamu
 mana tahan batinku

mungkin

mungkinkah kita bisa
perbaiki semua.. kembali bersama



kerna semakin jauh aku

semakin aku rindu , rindukan kamu

menyesal aku putuskan kamu

kerna ternyata aku tak mampu
menahan sisa azab cintamu
 mana tahan batinku

benar apa kau ucapkan dulu

takkan mudah ku lepaskan kamu
menyesal aku curangi kamu
 tuhan tolong aku

1Stly ...title for this s0ngs is SESAL MENDUA by KLANGIT . Awal-II aq da penah dgr xpi xlah rase ssdp skrg *aww!sbb dea dgr s0 lagu ni jdi mkin sdp . HAHA .GAtal ~ makin lama hayati , cuba faham . wah ada mksd yg tersirat kan .c0nfirm awk2 dah fham kan ape lah mksd yg dmksd kan dgn sesal mendua . Tajuk lagu aq dgr mcm x commercial lnsg but ! lagu ni dah spread t0 all my friens . HAHA ! aq paksa meke2 sume dgr lagu ni then , meke2 tros jtuh hati . Sama mcm aq lha . But tak sama yaw :P . Pegi clas , dlm clas , blik clas , siapkan esemen , lagu ni je ygjdik pneman kami .Te0ver , te0bses dgn lagu ni . Panahan klangit ! haha.Dah sbb tade pape aq na hupdate s0 aq nak share lah lagu ni dgn k0ran wlap0m aq taw dah lama k0rank dgr kan ? *wee~xupdate lah alya nim ! :( tak kesah la penah ke tak . but SHARING IS CARING kan . selamat mndgr :) j0m nyayi bsame2 !

*cause the hardest part 0f this is leaving y0u  . 

suddah habis mmbaca?suka?like je :D

0 p0st0 .p0st0 .:

Post a Comment

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers